Result Modules


3CX Voip embedded

Εξελίξτε την επικοινωνία της επιχείρησης σας με Result CRM που ενσωματώνει τηλεφωνικό κέντρο στην καρτέλα του πελάτη. Ακόμη προσφέρει αναγνώριση καλούντος, κλήσεις με ένα κλικ και άλλα.

  • Αναγνώρισης καλούντος και προβολή κατά την απάντηση καρτέλας επαφής
  • Δυνατότητες διαχείρισης κλήσεων όπως προώθηση κλήσεων, καταγραφή συνομιλίας, συνδιάσκεψη κλπ.
  • Δυνατότητα τήρησης σημειώσεων ανά επαφή κατά τη διάρκεια επικοινωνίας
  • Προβολή πληροφοριών αναπάντητων και απαντημένων κλήσεων (ώρα, διάρκεια επικοινωνίας, τελικός αποδέκτης κλήσης κλπ.)
  • Πραγματοποίηση κλήσης από οποιοδήποτε σημείο της εφαρμογής υπάρχει αποθηκευμένο τηλέφωνο
  • Σύνδεση τηλεφωνίας στον Η/Υ μέσω καλωδίωσης δικτύου, χωρίς περεταίρω ανάγκη επέκτασης τηλεφωνικού δικτύου
  • Χρήση SIP, VOIP για σημαντική εξοικονόμηση στα τέλη επικοινωνίας

SMS Management

Εξελίξτε την επικοινωνία της επιχείρησης σας με Result CRM SMS Management

  • Προβολή πληροφοριών αποστολής SMS στην καρτέλα του πελάτη
  • Εύκολη αποστολή μεμονωμένων ή μαζικών γραπτών μηνυμάτων (SMS)

E-mail Management

Εξελίξτε την επικοινωνία της επιχείρησης σας με Result CRM E-mail Management

  • Προβολή πληροφοριών παραλαβής και αποστολής E-mail στην καρτέλα του πελάτη
  • Εύκολη αποστολή μεμονωμένων ή μαζικών γραπτών μηνυμάτων (e-mail)