3CX Voip embedded
Εξελίξτε την επικοινωνία της επιχείρησης σας με Result CRM που ενσωματώνει τηλεφωνικό κέντρο στην καρτέλα του πελάτη. Ακόμη προσφέρει αναγνώριση καλούντος, κλήσεις με ένα κλικ και άλλα.
- Αναγνώρισης καλούντος και προβολή κατά την απάντηση καρτέλας επαφής
- Δυνατότητες διαχείρισης κλήσεων όπως προώθηση κλήσεων, καταγραφή συνομιλίας, συνδιάσκεψη κλπ.
- Δυνατότητα τήρησης σημειώσεων ανά επαφή κατά τη διάρκεια επικοινωνίας
- Προβολή πληροφοριών αναπάντητων και απαντημένων κλήσεων (ώρα, διάρκεια επικοινωνίας, τελικός αποδέκτης κλήσης κλπ.)
- Πραγματοποίηση κλήσης από οποιοδήποτε σημείο της εφαρμογής υπάρχει αποθηκευμένο τηλέφωνο
- Σύνδεση τηλεφωνίας στον Η/Υ μέσω καλωδίωσης δικτύου, χωρίς περεταίρω ανάγκη επέκτασης τηλεφωνικού δικτύου
- Χρήση SIP, VOIP για σημαντική εξοικονόμηση στα τέλη επικοινωνίας
SMS Management
Εξελίξτε την επικοινωνία της επιχείρησης σας με Result CRM SMS Management
- Προβολή πληροφοριών αποστολής SMS στην καρτέλα του πελάτη
- Εύκολη αποστολή μεμονωμένων ή μαζικών γραπτών μηνυμάτων (SMS)
E-mail Management
Εξελίξτε την επικοινωνία της επιχείρησης σας με Result CRM E-mail Management
- Προβολή πληροφοριών παραλαβής και αποστολής E-mail στην καρτέλα του πελάτη
- Εύκολη αποστολή μεμονωμένων ή μαζικών γραπτών μηνυμάτων (e-mail)