Το Result από την έκδοση Business η και μεγαλύτερη διαθέτει δύο πρόσθετες υπομονάδες «Call Reporting» και «Call Management» οι οποίες ενσωματώνουν τις δυνατότητες του 3CX όπως οι παρακάτω:
- Αναγνώρισης καλούντος και προβολή κατά την απάντηση καρτέλας της επαφής (π.χ. είδη που κινεί ο πελάτης, παραγγελίες σε εκκρεμότητα κλπ.)
- Δυνατότητες διαχείρισης κλήσεων όπως προώθηση κλήσεων, καταγραφή συνομιλίας, συνδιάσκεψη κλπ.
- Δυνατότητα τήρησης σημειώσεων ανά επαφή κατά τη διάρκεια επικοινωνίας
- Προβολή πληροφοριών αναπάντητων και απαντημένων κλήσεων (ώρα, διάρκεια επικοινωνίας, τελικός αποδέκτης κλήσης κλπ.) στην καρτέλα της επαφής
- Πραγματοποίηση κλήσης από οποιοδήποτε σημείο της εφαρμογής υπάρχει αποθηκευμένο τηλέφωνο
Result Business with 3cx embedded